Dzieci i Młodzież

TURNIEJ SILESIA CUP - INFORMACJE W PIGUŁCE

15/05/2023 21:54

W najbliższy weekend zapraszamy na Stadion Śląski w Chorzowie, by kibicować uczestnikom Turnieju piłki nożnej dla dzieci Silesia Cup o Puchar Marszałka Województwa Śląskiego Jakuba Chełstowskiego. Poniżej zamieszczamy losowanie, harmonogramy rozgrywek i ważne informacje dla uczestniczących drużyn. 


Impreza współorganizowana jest przez Stadion Śląski Sp. z o.o., a projekt dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego.

Na Turniej Silesia Cup zapraszają poniżej Marszałek Województwa Śląskiego Jakub Chełstowski i Prezes Śląskiezgo ZPN Henryk Kula.

 

W tym niezwykłym turnieju zobaczymy drużyny z 12 Podokręgów Śląskiego Związku Piłki Nożnej. Tradycyjnie impreza jest dedykowana dla młodzieży z kategorii U11, U10 i U9 chłopców oraz U12 oraz U10 i młodsze dziewcząt. W odróżnieniu od poprzedniego roku cała 12. tura u chłopców, a cała 6. tura u dziewcząt będzie odbywała się na Arenie Głównej. Czyli każdy z uczestników imprezy przynajmniej raz zagra na głównej płycie Stadionu Śląskiego. 

Za nami losowanie przed Turniejem SILESIA CUP, które zobaczycie na naszym kanale na YouTube. 

 

Wjazd na Stadion Śląski odbywa się od strony Centrum Handlowego AKS przez bramę nr 7, a następnie na parking przez bramę 7b. Wjazd jest bezpłatny tylko dla busów dowożących zespoły - po pobraniu biletu przy wjeździe. Walidacja biletu odbywa się w recepcji Stadionu Śląskiego przed wyjazdem.

Wjazd samochodami indywidulanymi np. dla rodziców jest odpłatny!

WAŻNE! W czwartek 18 maja o godz. 19:00 na platformie Zoom odbędzie się odprawa dla Trenerów/Osób funkcyjnych zespołów uczestniczących w dniach 19-21 maja w turnieju Silesia Cup. Podczas odprawy przekażemy najważniejsze informacje organizacyjne. 

Strona do logowania:
 
Po wejściu na stronę proszę wpisać:
- Meeting ID (Identyfikator spotkania): 815 9845 6510
- Imię i nazwisko
- Passcode (kod dostępu do spotkania): 1Y5id7
 
Poniżej w załącznikach znajdziecie wszystkie harmonogramy, niezbędne formularze i plan sytuacyjny imprezy.